Home
Certificat Edificare Construcții
Certificat Edificare Construcții
Acte necesare pentru pentru eliberarea Certificatului de Atestare a Edificării / Extinderii / desființării construcției
- Cerere.
- Proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor*
- Declarație valoare finală.
- Dovada plății taxei de recepție.
- Dovada achitării regularizării taxei.
- Copie act de identitate.
- Fotografii fațade (min. 4 buc.).
- Certificat de performanta energetica.
- Referat de buna execuție intocmit de proiectantul initial.
- Act de proprietate a terenului (Extras C.F. nu mai vechi de 3 luni, contract de cesiune sau concesiune, P.V. de atribuire și predare a amplasamentului – L. 15 / 2003).
- Autorizație de construire.
- Certificat de urbanism.
- Plan de amplasament și delimitare a imobilului (P.A.D)- semnat de inginer topograf.
- Plan de incadrare in zona (copie după planul vizat de Primăria Comunei Apahida).
- Plan de situatie (copie după planul vizat de Primăria Comunei Apahida).
- Plan demisol/parter/mansarda + fatade (copie după planșele vizate de Primăria Comunei Apahida).
- Dispoziții de șantier (copie dispoziții vizate de Primăria Comunei Apahida) – dacă este cazul.
- Adeverință achitare taxe Inspectoratul De Stat In Constructii.
- Referat diriginte de santier;
- Dovada branșării la utilități (Apă, Gaze, Energie Electrică).
_______________________
*(întocmit de către dirigintele de șantier, conform H.G. 343 din 2017, art. 11) – va conține obligatoriu reprezentant din partea investitorului, reprezentant din partea administrației publice locale, 1-3 specialiști în domeniul lucrărilor de construcții din partea investitorului
Primăria Comunei Apahida
Str. Libertății nr. 122 • Apahida, jud. Cluj
Telefoane centrală: 0264 231777 • 0264 231322 • 0264 231948
Fax: 0264 231475
Email: apahida_cj@primaria-apahida.ro
Cont unic amenzi
RO43TREZ21A470400XXXX
Sume incasate pentru bugetul local in contul unic, in curs de distribuire.(cf. legii 203/2018)