Home
Acte pentru angajare Asistent Personal
Acte pentru angajare Asistent Personal
Descriere scurtă a postului:
Asistent Personal al persoanei cu handicap grav Asistentul personal este angajat al primăriei și are rolul de a îngriji și sprijini direct o persoană cu handicap grav, care necesită asistență permanentă în activitățile zilnice. Misiunea sa este de a asigura autonomia, siguranța și integrarea socială a persoanei asistate, în mediul propriu de viață.
Acte necesare pentru procedura de angajare:
Primăria Comunei Apahida
Str. Libertății nr. 122 • Apahida, jud. Cluj
Telefoane centrală: 0264 231777 • 0264 231322 • 0264 231948
Fax: 0264 231475
Email: apahida_cj@primaria-apahida.ro
Cont unic amenzi
RO43TREZ21A470400XXXX
Sume incasate pentru bugetul local in contul unic, in curs de distribuire.(cf. legii 203/2018)