Contract de întreținere
Acte necesare pentru întreținut/întreținuți:
– Buletin de identitate
– Certificat de naștere
– Certificat de căsătorie sau dupa caz sentință de divorț, certificat de deces (sot, soție, copii)
– Extras de carte funciara pentru imobil – nu mai vechi de 30 de zile
– Dovezi de venituri, cupoane de pensie
– Adeverința medicala de la medic specialist din care sa rezulte starea de sănătate și că nu suferă de boli neuropsihice medic psihiatru cu mențiunea “poate sa semneze acte notariale”, adeverința are valabilitate scurta!
– Cerere adresată Primăriei Apahida, Serviciul de Asistenta Sociala, care in mod obligatoriu trebuie să conțină clauzele dorite și modalitățile de aplicare.
Descarcă documente:
Primăria Comunei Apahida
Str. Libertății nr. 122 • Apahida, jud. Cluj
Telefoane centrală: 0264 231777 • 0264 231322 • 0264 231948
Fax: 0264 231475
Email: apahida_cj@primaria-apahida.ro
Cont unic amenzi
RO43TREZ21A470400XXXX
Sume incasate pentru bugetul local in contul unic, in curs de distribuire.(cf. legii 203/2018)