Acte necesare pentru alocaţia de stat pentru copii

1. Cerere tip – completată şi semnată OBLIGATORIU de ambii părinţi!
2. Certificat de căsătorie
3. Certificat de naştere al copilului
4. Cărţi de identitate ale părinţilor
5. Declaraţie tip, dacă părinţii nu sunt căsătoriţi
6. Extras de cont bancar,-pe numele titularului de cerere – este opţional şi se acceptă doar de la băncile afişate. În lipsa contului, plata se face prin Poşta română.
7. Declarație notarială a ambilor părinți cu precizarea datei întoarcerii definitive în România a familiei, precum și a datei încetării activităților profesionale a ambilor părinți în străinătate.

! Pentru familiile care sunt sau au fost plecate într-una din ţările UE se ataşează la dosar şi copii după actele de rezidenţă din ţările respective, pentru toţi membrii familiei (ex. Carta D’Identita pentru Italia şi Codice Fiscale, Certificado de Registro de Ciudadano de la Union pentru Spania) + se completează şi anexa cu informaţii suplimentare UE !

! În cazul în care părinții lucrează în România, este necesară o copie a contractului de muncă al ambilor părinți sau o adeverință care să ateste acest lucru.” – după caz. 

! Se ataşează respingerea cererii privind dreptul de alocaţie din statul unde au fost plecaţi părinţii ! Documentul se prezintă cu traducere. Dosarul pentru alocaţie, în situaţia descrisă mai sus se înregistrează în mod fizic la ghişeul nostru. Pentru copiii de vârstă şcolară, se ataşează şi adeverinţă şcolară, ori dacă aceştia nu frecventează nici o formă de învăţământ organizată conform legii în România, se completează şi o declaraţie (tip) în acest sens.

! Pentru dosarele de alocaţie de stat pentru copilul născut într-o tară europeană – dosarul se înregistrează doar în mod fizic la ghişeul nostru.

! Pentru toate actele de stare civilă, de identitate, certificate de handicap şi orice alt act a cărui se solicită în dosarul de indemnizaţie/ stimulent/ alocaţie de stat, vă rugăm să prezentaţi la ghişeu şi ORIGINALELE acestora!

Close Search Window