Home
Alocatie de plasament
Alocatie de plasament
Acte necesare acordării dreptului la alocație de plasament:
- Cerere tip pentru acordarea alocației de plasament
- Lista copiilor aflați in plasament/plasament in regim de urgenta/tutela
- Copia actului de identitate al beneficiarului
- Copia certificatului de naștere al copilului ori a actului de identitate al acestuia în cazul în care copilul a împlinit vârsta de 14 ani
- Copia dispoziției conducătorului direcției generale sau a hotărârii comisiei pentru protecția copilului ori a instanței de judecata inclusiv ordonanța președințială
- În cazul in care nu a fost eliberat certificatul de naștere al copilului pentru care se solicita dreptul, cererea va fi însoțită de actul constatator al nașterii sau de extrasul de naștere. Copia certificatului de naștere va fi depus in termen de 30 de zile de la eliberarea acestuia dar nu mai târziu de 12 luni de la data solicitării dreptului.
- În cazul in care nu s-a redactat hotărarea judecătorească, pana la redactarea acesteia se poate prezenta ca document justificativ certificatul de grefa.
- În cazul copilului cu dizabilitati, cererea va fi însotita si de copia certificatului de încadrare in grad de handicap
- Pentru tinerii care au împlinit vârsta de 18 ani cererea va fi însotită si de copia dovezii continuării studiilor la o forma de învațământ de zi, eliberata de unitatea de învațământ la care frecventează cursurile
Primăria Comunei Apahida
Str. Libertății nr. 122 • Apahida, jud. Cluj
Telefoane centrală: 0264 231777 • 0264 231322 • 0264 231948
Fax: 0264 231475
Email: apahida_cj@primaria-apahida.ro
Cont unic amenzi
RO43TREZ21A470400XXXX
Sume incasate pentru bugetul local in contul unic, in curs de distribuire.(cf. legii 203/2018)